Klacht Smaragd Express: Schade gemaakt en slechte, onprofessionele communicatie

Karen173

ik heb helaas meerdere klachten. (Klacht 1 & 2) Er zou een wasmachine worden verhuisd en geïnstalleerd worden. Helaas was dat niet op de afgesproken datum en tijd. Toen ik vertelde dat het nu niet kon (voor de afgesproken tijd) omdat ik aan het werk was, stelde meneer voor om de wasmachine voor de deur te zetten... Verder kwam er geen duidelijkheid wanneer het wel kon. Opeens stonden ze de volgende dag voor de deur, zonder enige communicatie. (Klacht 3) tijdens het verplaatsen is het ovenraam kapot gegaan. Hier is de wasmachine tegenaan gekomen. We hadden vooraf natuurlijk de keuken en wasmachine afgemeten en het past gewoon, we hebben alles dubbel nagekeken. Verder lijkt het niet te passen, dan duw je het niet door lijkt mij. Dan overleg je even met de eigenaren. (Klacht 4) de Wasmachine is niet geïnstalleerd. Het paste niet want de buis in ons huis zat te hoog. Hiervoor werden de heren niet betaald en deden ze dat niet. Na zelf te hebben gekeken was het 5 cm van een pvc buis in 1 minuut te hebben gedaan en heb ik dus zelf de wasmachine geïnstalleerd, ook al had ik hiervoor betaald. (Klacht 5) na de klachten te hebben ingediend via de mail bij het bedrijf, heb ik het idee dat ik niet serieus wordt genomen. Er is geen enkel excuus aangeboden of blijk dat de heer zich kon verplaatsen in mijn situatie getoond.

Allereerst wil ik dat ze hun excuses aanbieden dat zij schade hebben gemaakt. Graag wil ik ook dat ze gaan inzien dat als het niet lijkt te passen, om dan niet door te duwen maar even te kijken naar de opties en met de eigenaar in overleg te gaan, vooral als de persoon 2 meter verderop staat.

Daarnaast wil ik dat ze hun excuses aanbieden over de slechte communicatie. Ze zijn hun afspraken niet nagekomen, leveren op de afgesproken tijd en datum. Daarnaast wordt de telefoon abrupt opgehangen en is het vervolgens niet terug te bellen.

Ik wil dat er gekeken wordt naar een juiste oplossing. Er is nu een kapotte oven en de wasmachine heb ik zelf geïnstalleerd. Terwijl ik voor dit laatste heb betaald, maar omdat een buisje iets te hoog zat kon het niet worden geïnstalleerd en heb ik het zelf in 1 minuut eraf kunnen zagen. Ik zag zelf geen probleem.

Wij vinden dat Smaragd Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smaragd Express?