Klacht Smart Cars: auto bmw levering

bep

koop overeenkomst auto getekend 22-04-2016 de auto zou op 29-04-2016 geleverd worden moest bij de rdw gekeurd worden is op 25-04-2016 gedaan er moest bpm voor betaald worden het bedrijf heb mijn meerdere malen aangeven dat het betaald is ik heb mijn twijfels hier over op 6-5-2016 dat ik af kon spreken hoe laat ik kwam 5-6-2016 in de avond krijg ik te horen dat de auto niet klaar is ik heb vandaag 10-5-2016 de rdw gebeld kenteken is niet afgegeven belasting gebeldd nog geen bpm ontvangen ik wil de koop ontbinden daar ik er geen vertrouwen meer in heb gr

ik heb een aanbetaling gedaan van €300 die ik terug wil

Smart Cars
    Beste klant,

Uw twijfels zijn helaas misplaatst. Tevens hebben wij alle bewijzen dat de BPM wel betaald is. De reden waarom het proces vertraagt is heeft te maken met de verwerking van de documenten bij de belastingdienst & RDW. Dit heeft te maken, zoals zij ook hebben aangegeven, met de feest & vakantiedagen die er de afgelopen maand zijn geweest. Wij hebben al ons werk voor u gedaan, alleen moeten wij uit onmacht wachten op de vrijgave van onze kentekens.

Mocht u alle bewijzen in bezit willen krijgen verzoek ik u vriendelijk om privé contact met ons te nemen, en dan zullen wij u laten zien dat uw beschuldigingen naar ons toe misplaatst waren.

Wanneer u alle bewijzen ontvangt, hoop ik dat u nogmaals een bericht op dit klachtenkompas kunt zetten met de conclusie dat u het mis heeft gehad.

Team Smart Cars

Ook een klacht indienen over Smart Cars?