Klacht Smart City Wheels: Beloofde product niet geleverd

Soufyan

Hallo,
Na dat ik mijn hoverboard had besteld kreeg ik geen e-mail bevestiging dus ook geen factuur(wat je natuurlijk wel verwacht bij een duure aankop) dus heb er om gevraagd en kreeg die per e-mail.
Weekje later was er een actie waar op stond dat als je je abonneert op de nieuwsbrieven van smartcitywheel een gratis hoes krijgt, dat had ik dus gedaan en vroeg smartcitywheels via de mail of ik er recht op had en dit is hun reactie:
Beste,
Onze excuses voor het laat reageren, normaal zou je geen gratis tas moeten ontvangen maar we gaan er morgen eentje voor je op de post doen. Als het goed is heb je al een dhl track and trace ontvangen van ons. Die kan je morgen gebruiken om je pakket te volgen. Naar verwachting zal het dinsdag bij je arriveren.

Via deze link kan je jouw pakket volgen.

De track en trace werkt niet en mijn e-mail wordt ook niet beantwoord.

Ik wil graag mijn beloofde product ontvangen.

Wij vinden dat Smart City Wheels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smart City Wheels?