Klacht Smart GSM Repair: Tegen afspraken in reparatie met imitatie-onderdeel

JochemSluijk

Via dit bedrijf het display van mijn telefoon laten vervangen. Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aan de eigenaar (Pim Baank) gevraagd of het om een origineel onderdeel ging, keer op keer aangegeven dat het onderdeel origineel zou zijn. Na reparatie viel mij gelijk al op dat de luidspreker wit was ipv zwart, ik heb een zwarte Nexus dus mooi was anders. Daarnaast wijkt de kleur van de omlijsting nu af van de rest van toestel, mindere kwaliteit kunststof en glimmend ipv mat. Scherm zelf ziet er anders uit en voelt ook anders, net of er een vertraging in zit. In eerste instantie werd aangeboden dit scherm alsnog te vervangen voor een andere, welke hij zou bestellen bij een andere leverancier. Nu is dat voorstel van tafel, enige aanbod is nu mijn gebarsten scherm terugplaatsen tegen terugbetaling van het reparatiebedrag van 169.- euro.

Het terugdraaien van reparatie met terugbetaling van het reparatiebedrag is geen oplossing, ik heb 169.- euro betaald voor het vervangen van het scherm voor een nieuw en origineel exemplaar en ik heb dus niet gekregen waar ik voor betaald heb. Ik neem genoegen met twee verschillende oplossingen. Of het scherm alsnog vervangen, zoals eerst aangeboden, of een financiële compensatie voor het feit dat er een kwalitatief minder onderdeel is gebruikt, tegen alle afspraken in.

Wij vinden dat Smart GSM Repair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smart GSM Repair?