Klacht Smartdeals.nl: Bestelling zwembad niet geleverd

Pascal

Op woensdag 8 juli 2015 een INTEX Metal Frame Pool a 89,95 euro besteld en betaald. Echter hebben we een foutief e-maialdres ingevoerd. Waardoor we geen bestelbevestiging hebben. Na herhaaldelijk verzoek per e-mail ( op 10/7, 12, 15, 16, 17/7) tot levering en of terugbetaling, is deze nog steeds niet geleverd. Wel hebben we een persoonlijke bevestiging ontvangen van Jeroen Smits, dat onze bestelling in goede orde ontvangen is en dat men tot levering zou overgaan. In het tweede contact met hem verwees hij naar de leveringsperikelen bij #Post.nl. Na verzoek voor een track&trace code op 17 juli, helemaal niets meer vernomen. Met de zomer op haar hoogtepunt geen zwembad waarin onze kinderen al weken willen zwemmen; geen 89,95 euro terug en een illusie armer. We hebben inmiddels aangifte gedaan bij de Politie. Rest ons alleen nog een mail te sturen naar de redactie van het TV-programma KASSA.

Bedrag retourneren aan gedupeerde en een oprecht excuus met verklaring van deze wanprestatie.

Smartdeals.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Pascal
    In lijn der verwachting helemaal niets vernomen van Smartdeals.nl. Hopelijk zijn andere consumenten nu gewaarschuwd en bestelt niemand meer bij deze firma.

Pascal

Ook een klacht indienen over ?