Klacht Smartdeals.nl: Bestelling zwembad niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122759
Gebruiker
Pascal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag 8 juli 2015 een INTEX Metal Frame Pool a 89,95 euro besteld en betaald. Echter hebben we een foutief e-maialdres ingevoerd. Waardoor we geen bestelbevestiging hebben. Na herhaaldelijk verzoek per e-mail ( op 10/7, 12, 15, 16, 17/7) tot levering en of terugbetaling, is deze nog steeds niet geleverd. Wel hebben we een persoonlijke bevestiging ontvangen van Jeroen Smits, dat onze bestelling in goede orde ontvangen is en dat men tot levering zou overgaan. In het tweede contact met hem verwees hij naar de leveringsperikelen bij #Post.nl. Na verzoek voor een track&trace code op 17 juli, helemaal niets meer vernomen. Met de zomer op haar hoogtepunt geen zwembad waarin onze kinderen al weken willen zwemmen; geen 89,95 euro terug en een illusie armer. We hebben inmiddels aangifte gedaan bij de Politie. Rest ons alleen nog een mail te sturen naar de redactie van het TV-programma KASSA.

De oplossing

Bedrag retourneren aan gedupeerde en een oprecht excuus met verklaring van deze wanprestatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Smartdeals.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Pascal
    Datum
    In lijn der verwachting helemaal niets vernomen van Smartdeals.nl. Hopelijk zijn andere consumenten nu gewaarschuwd en bestelt niemand meer bij deze firma.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pascal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?