Klacht Smartdeals.nl: geen levering

sad Niet opgelost
zwemmertje

Over mijn bestelling van een Bestway zwembad is reeds drie weken een probleem gaande. Ik heb steeds sterker het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt.
Op mijn laatste brief aan hen was gelukkig wel gereageerd per email, nu zou de heer Jeroen Smits bij een andere leverancier het zwembad wel kunnen leveren, of ik hem wou terugmailen. Nou, ik was al helemaal blij natuurlijk maar weer is niet terug gereageerd door hem op mijn mail. Ik maak me nu toch wel zorgen. Ik vraag u vriendelijk of u voor mij bij hen kunt informeren of ze überhaupt wel kunnen leveren. Ik kan zelf echt niet goed hoogte van de zaak krijgen. Ik heb echt de afgelopen weken alles geprobeerd, mailen telefoneren en schrijven. Maar ik wordt er doodzenuwachtig van dat ze gewoonweg niet te bereiken zijn. (hun mailbox is vol en antwoordapparaat als je belt, ingesproken boodschap wordt niet gereageerd).

Ik wil graag zeker weten waar ik aan toe ben. Als smartdeals om interne moeilijkheden of moeilijkheden met een leverancier niet kunt leveren, stel ik voor dat smartdeals mij het reeds betaalde bedrag van 369,90 Euro zo spoedig mogelijk terugstort op mijn rekening.

Smartdeals.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

zwemmertje
    Ik heb wederom een email naar info@smartdeals verzonden, maar hun mailbox zit vol dus geen delivery. Direct hierop deze mail doorgezonden naar Jeroen Smit van pimpjephone. Hopelijk ontvangt hij deze mail. Weer verzocht om indien niet geleverd kan worden, terugstorting van het betaalde bedrag. Ik zal het nog een keer per brief proberen ook. Kan Klachtencompas verder uitzoeken wat er met het bedrijf aan de hand is, of moet ik dat via een andere weg te weten komen?
    zwemmertje
    Overigens op hun website staan de artikelen nog gewoon te koop, alsof er niets aan de hand is.
    zwemmertje
    Kunt U nagaan of het bedrijf nog überhaupt bestaat, of dat ze inmiddels met de noorderzon verdwenen zijn? Ik vind het inmiddels wel erg ongeloofwaardig worden. Ik zal nog een keer proberen om ook zelf contact te krijgen, maar ik denk dat ik toch naar het meldpunt klachten bij de politie moet gaan om de zaak uit te zoeken. Het begint echt op oplichting te lijken. In ieder geval ik waardeer het zeer dat klachtencompas het blijft proberen.
    zwemmertje
    Ik heb inmiddels nog een brief aan smartdeals geschreven en om terugbetaling gevraagd en ik heb aangifte gedaan van oplichting bij de internetpolitie. Afwachten maar wat er gebeurt.
    zwemmertje
    Ik heb inmiddels weer een email aan jeroen smits geschreven, dit maal op een ander email adres jeroen@smartdeals.nl
    Dit adres heb ik op de site van Klachtenkompas gevonden bij het bekijken naar andere klachten over dit bedrijf. Misschien dat het helpt. Overigens hebben andere klanten (zie ik nu net op de site van Klachtenkompas) dus wel hun geld teruggekregen. Kunt u weer proberen voor mij contact op te nemen met jeroen smits? Maar nu via dit emailadres: jeroen@smartdeals.nl?

zwemmertje
Geen oplossing is aangeboden en bedrijf is van internet verdwenen. Internet-politie is laks en nalatig, zaken worden niet behandeld.

Ook een klacht indienen over ?