Klacht Smartdeals.nl: geld terug, fout levering

Inge

Ik heb op 9 juni een bestelling geplaatst bij smartdeals, direct betaald, bestelling zou binnen twee werkdagen binnen zijn. Ik heb tot op heden nog steeds niet ontvangen en ben al ruim 2,5 maand bezig om dit opgelost te krijgen. Ik heb contact gehad met jeroen van smartdeals enmijn geld zou terug gestort worden, dit is tot op heden nog steeds niet geburd. Zeer slechte service en onacceptabel klantcontact. Het lijkt er sterk op dat dit een spookbedrijf is. Iedere keer na 3 mail krijg ik bericht dat ze niets ontvangen hebben of dat alles later aan komt.

Ik wens dat mijn geld alsnog zo spoedig mogelijk terug gestort wordt

Smartdeals.nl
    Geachte mevrouw Coolen, bedankt voor uw bericht. Aller eerst onze excuses voor het ongemak. Onze reactie op uw bericht hebben wij aan u gemaild. Om het hier nog even kort te omschrijven kwam het erop neer dat binnen ons systeem al stond dat het afgehandeld was. Uiteraard is gebleken nu dat dit niet het geval is en dat zullen wij alsnog doen met de retournering van het aankoopbedrag.
    Inge
    De afspraak was dat mijn geld alsnog terug gestort zou worden. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd.
    Smartdeals.nl
    Het aankoopbedrag is geretourneerd op het opgegeven rekeningnummer die gebruikt is bij de betaling van de bestelling.
    Hopende u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.