Opgelost door Smartdeals.nl: Problemen met levering basket

hoendie

Op 8 april jl. hebben wij een basket van 69,95 besteld via smartdeals.nl. Ondanks de belofte binnen 48 uur te leveren hebben we de basket niet binnen 48 uur ontvangen. Een aantal mails en chats verder hebben we de basket op 18 april jl. mogen ontvangen echter zonder voet dus niet compleet. Op die dag dit direct weer gemeld via de chat aan ene Paul. Hij deed de belofte het probleem op te lossen en nog die dag met mij te communiceren. Had er namelijk ook voor gezorgd dat de basket alsnog geleverd werd. Echter nog een voet noch een mail ontvangen. Gisteren 22 april jl. wederom een mail gestuurd met het verzoek het product te leveren of het betaalde aankoopbedrag direct te retourneren en de niet compleet geleveerde basket op te halen. Vandaag 23 april geen aankoopbedrag retour ontvangen en ook basket voet. Op mails en de chat wordt niet meer gereageerd. Het trieste is dat mijn dochtertje hiervan het slachtoffer is omdat ze de basket van haar verjaardagsgeld had gekocht.

Per direct mijn aankoopbedrag terug en het kosteloos ophalen van de incomplete basket. Of per direct levering van de ontbrekende voet en een financiële compensatie zoals toegezegd van minimaal 25 euro. . In beide gevallen een excuses brief aan mijn dochtertje die al meerdere keren in tranen is uitgebarsten.

Smartdeals.nl
    Naar aanleiding van uw terechte bericht van een incomplete levering hebben wij contact gehad over de nalevering van het ontbrekende deel van het product. Wij hebben met u hier in 1e instantie per mail contact over gehad en daarna via onze live chat.
    U heeft van ons op diverse keren mail ontvangen op het emailadres wat is opgegeven bij de bestelling met o.a. een aantal voorstellen voor de levering van een geheel nieuwe basket alsmede de vraag op welk adres wij uw dochtertje een excuusbrief konden zenden, op beide is tot op heden geen antwoord is geweest.
    U kunt ons bereiken op info@pjpcompany.nl ovv het bestelnummer, dan zullen wij er zorg voor dragen dat elke wenselijke optie van uw zijde direct nageleefd wordt.
    hoendie
    Er is, zoals eerder aangegeven, nooit per mail gereageerd door Smartdeals althans deze mails heb ik nooit ontvangen. Ook niet in de spam.
    Geld is geretourneerd.

hoendie

Ook een klacht indienen over Smartdeals.nl?