Klacht Smartdodos.com: Abonnement is lege doos!

Klachtnummer
# 625043
Gebruiker
Gebruiker1529491074
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 2019 heb ik een abonnement waarmee ik mijn actuele meterstanden kan inzien van elektra en gas. Smartdodos vraagt die gegevens op en verwerkt ze in een app. Dit werkte heel goed en ik had een goed inzicht in mijn energieverbruik. Toen ik onlangs inlogde was alle data van alle jaren (3jaar bijna) verdwenen. Ik heb hier meerdere keren over aan de bel getrokken bij Smartdodos maar geen reactie. Daarna een netter formele mail gestuurd waarin ik sommeer dat men het oplost en de data terug plaatst of anders mij betaalde abonnementskosten van 3 x € 19,00 terug betaald. Ik heb nu dus helemaal geen data terwijl ik wel voor 3 jaar betaald heb.

Gewenste oplossing

De termijn van oplossen is ruim verstreken. Hier heb ik genoeg mogelijkheid en tijd voor gegeven. Inmiddels heb ik een andere app. Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Smartdodos.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Smartdodos.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen