Klacht Smartfitpro.nl: Mijn bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 470276
Gebruiker
Katana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb ruim drie weken geleden een bestelling gedaan, hoor niets zie niets en op mijn Emails word niet gereageerd.
Als je een review op hun site plaatst word deze gelijk weggehaald.
Heb net op webshopchecker gekeken en deze geven als betrouwbaarheid een 3, wat wel heel laag is.
Ik ben bang dat het niet klopt en dat ik mijn geld wel kwijt zal zijn.

De oplossing

Als nog zo snel mogelijk mijn bestelling uitvoeren of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smartfitpro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smartfitpro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen