Klacht Smartfitpro.nl: Inferieur product dat te duur is geprijst en geen retorubetaling ontvangen

J.L. Hendriks

Gen terugbetaling bij retour gezonden wearble, De bestelde SmartfitPro 2 series bleek bij ontvangst( op 7-11-2020) een Colmi P8 te zijn . Deze worden verkocht voor 8 tot 15 euro door andere firma's. Na ontvangst van het product heb ik de stappenteller/ afgelegde afstand gecontroleerd en die week ca 35% af. Retourneren was mogelijk stelde SmarfiPro. Op 13-11-2020 opgestuurd naar het opgegeven adres. Het was een postkantoor In Antwerpen echter zonder opgave van postbus nummer. Toegevoegd aan de adressering . SmartFitPro team.
op 13 jan 2021 heb ik dit pakket met de wearable terug ontvangen.
`Op 3 januari2021 een brief op een voorbeeld van het ACM gestuurd en terugbetaling geëist. Geen betaling en ook geen email tot nu toe ontvangen. Bij navraag wordt er een Engelse tekst teruggestuurd met een behandelingsnummer dat steeds anders is.

bedrag van 69,95 euro terugstorten

Wij vinden dat Smartfitpro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smartfitpro.nl?