Klacht Smarthoverboarder.nl: Geen bestelbevestiging gekregen

Klachtnummer
# 190171
Gebruiker
Wagdysarkis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte Heer, mevrouw,

Vrijdag 7 oktober heb ik een hoverboard voor mijn dochter besteld. Ik heb netjes betaald en krijg maar geen bestelbevestiging. Ook gereageerd per mail maar ik krijg geen reactie.
Zou graag alsnog het hoverboard ontvangen of mijn geld terug ontvangen. Ik voel mij hier niet prettig bij en heb een enorm teleurgestelde dochter.

Met vriendelijke groet,

Mevr. M. Sarkis








De oplossing

Zou graag het hoverboard alsnog ontvangen en tevens een bevestiging. Indien dit niet mogelijk blijkt graag het betaalde geld retour.

Mevrouw. M Sarkis

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen