Opgelost door Smarthoverboarder.nl: Geen betaalbevestiging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189626
Gebruiker
Regina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen zondag heb ik daar 2 hoverboards besteld en betaald voor een totaal bedrag van 438 euro. Ik heb geen betaalbevestiging gekregen heb v tevens een account aangemaakt en ook hiervan geen bevestiging gekregen. Ik kan wel inloggen op de site en daar staat dat mijn bestelling hangende is. Ik heb hun hierover 2 mailje gestuurd waarvan 1 gisteravond via het contactformulier van hun site heb tot nu toe nog geen reactie ontvangen.
Ik hoop dat ik niet ben opgelicht.

De oplossing

Levering van de hoverboards of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Regina
    Datum
    het bedrijf heeft inmiddels gereageert

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Regina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen