Klacht Smarthoverboarder.nl: geen bevestiging van aankoop

Klachtnummer
# 191404
Gebruiker
guda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zaterdag 15 oktober een hoverboard besteld en betaald a 357.00 per paypal.
tot nu toe geen bevestiging ontvangen, dit vind ik niet zo netjes. Maar wil graag mijn geld terug. op mijn afschrift staat 1366-1476551926- smarthoverboardernl. transactie referentie 91180661EJ328310G. ik hoop dat mijn klacht zo snel mogelijk afgehandeld kan worden. ik heb hier heel lang voor gespaard, en heb nu geen geld en geen hoverboard. ik heb ook al een e-mail verstuurd naar het bedrijf.
groeten Nicole Spaans 13 jaar

De oplossing

Graag mijn geld terug terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen