Klacht Smarthoverboarder.nl: Geen Track and Trace gegevens; geen bevestiging bestelling

Klachtnummer
# 197620
Gebruiker
Harry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoverboard besteld en betaald met Creditcard.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen en geen Track and Tracenummer

De oplossing

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen