Klacht Smarthoverboarder.nl: Hoverboard besteld, Betaald en geen levering maar ook geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 196025
Gebruiker
Els
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een hoverboard besteld en betaald vervolgens krijg je een track en tracenummer maar deze blijft altijd op de zelfde vooruitgang staan. Bedrijf is niet bereikbaar via telefoon en op de mail wordt niet gereageert

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen