Klacht Smarthoverboarder.nl: Hoverboard besteld en betaald, maar niets ontvangen.

Klachtnummer
# 263563
Gebruiker
Cint
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via deze site een hoverboard gekocht. Betaald via iDeal, maar geen orderbevestiging ontvangen. Reageren ook niet via de mail.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen