Klacht Smarthoverboarder.nl: Ik ontvang geen bevestiging en leveringsinformatie na bestelling

Klachtnummer
# 279883
Gebruiker
joenevt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4 november jl een hoverboard besteld, maar krijg geen orderbevestiging per mail. Betaling is wel afgeschreven.

De oplossing


Ik verwacht dat de order wordt bevestigd en dat er wordt geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen