Klacht Smarthoverboarder.nl: Zuur hard gespaard geld weg geen levering van smarthoverboard schande

Klachtnummer
# 252423
Gebruiker
Jacqueline van Gijzen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon na lange tijd bestelling geplaatst nu 2 weken geleden
En betaald
We dachten ziet er goed uit...... alles minder waar
Email gestuurd
Krijg email antw terug met track en tracé code van ups.
Maar op site ups niets terug te vinden
Op verdere email geen antw meer
Een verdrietige jongen thuis al zijn centen in dit board gestopt
Zijn eerste bestelling via internet en krijg nu t gevoel zwaar de klos te zijn......
Geld weg via ideal betaald
Geen smarthoverboard.
Weet me geen weg hoe ik dit geld terug kan krijgen

De oplossing

Geld terug te krijgen voor hem

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smarthoverboarder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smarthoverboarder.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen