Opgelost door SmartInstall: Komt voor de tweede keer afspraak niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 379817
Gebruiker
P. Boer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is met u een afspraak gemaakt om op 23-7-2019 een nieuwe elektriciteitsmeter te installeren
Omdat er in juni een afspraak niet is nagekomen door Smartinstall was er afgesproken voor de 23-e een afspraak met beperking te maken zodat erom 08.00 uur een monteur aanwezig zou zijn
Helaas om 09.00 uur nog steeds geen monteur
Met Smartinstall gebeld, het bleek dat de gemaakte afspraak niet kon doorgaan omdat er een bijeenkomst was waar monteurs aanwezig moesten zijn

Het lijkt mij dan een kleine moeite de gemaakte afspraken te wijzigen maar daar is niet aan gedacht
De medewerkster heeft echt haar uiterste best gedaan begrip te tonen, ik wil benadrukken dat hier geen enkel verwijt ligt
Er is mij verzocht deze klacht in te dienen omdat ze dat zelf niet mag doen ??
Dit betekent nog meer extra werk voor een klant , maar daar is bij Smartinstall niet al te veel begrip voor
Ik heb na al deze ervaringen de stellige indruk dat er niets niet klopt bij de organisatie van Smartinstall en heb twijfels of de deskundigheid aanwezig is om werkzaamheden aam mijn elektriciteitsnet uit te voeren

De oplossing

ben benieuwd !

2 reacties

  1. Auteur
    SmartInstall
    Datum
    Beste heer de Boer,


    We hebben uw bericht goed ontvangen.

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel nare ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. Dit is niet de manier waarop we met onze klanten willen omgaan. Namens Smart Install onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren.

    We hebben onderzoek gedaan naar uw klacht en de nodige maatregelen genomen, om ervoor te zorgen dat deze incidenten zich niet meer voordoen.

    We willen u bedanken voor de inspanningen die u heeft gedaan om de installatie van de meters te laten plaatsvinden.

    Inmiddels hebben we telefonisch contact met u gehad. Fijn dat we vandaag bij u langs mogen komen om uw nieuwe meters te plaatsen. We stellen uw medewerking erg op prijs.

    Wij hopen hiermee uw klacht naar wens te hebben opgelost.

    Hartelijke groet,

    Alejandra Marron
    Support & Operations Medewerker Smart Install
  2. Auteur
    P. Boer
    Datum
    Meter is zojuist geïnstalleerd
    Monteur heeft telefonisch gemeld dat hij onderweg was
    Monteur is erg klantvriendelijk en heeft op mij een goede inruk gemaakt
    klacht is voor mij opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Boer
Datum
Uiteindelijke oplossing
meter geïnstalleerd op dezelfde dag dat de klacht is behandeld duidelijke communicatie over bezoek tijdstip
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?