Opgelost door SmartInstall: Slimme meter is na een lange tijd niet geplaatst.

content Opgelost
Jarigeherfst19

Sinds begin van dit jaar zou ik een slimme meter krijgen van Smartinstall namens Liander. Het is nu november en ik heb nog niets gehad. Er zijn steeds afspraken gemaakt, soms kwamen ze niets eens. En wanneer ze wel kwamen deden ze niets omdat er volgens hun een kastje in de meterkast zit, waar ze niet aan mochten zitten. Ik vind het vreemd dat het elke keer dat ze kwamen dat ze hetzelfde verhaal vertelde maar er niets aandeden. Je krijgt een brief om contact op te nemen nemen en dan kan de slimme meter plotseling niet meer geplaatst worden. Je krijgt het gevoel van hun dat het jouw fout is, wat raar is aangezien zij steeds de verkeerde monteurs langstuurde.

Ik wil niets meer met het bedrijf te maken hebben. Ik hou niet van bedrijven zonder (goede) service.
De meter is geplaatst en ik heb een mooi boeket van ze ontvangen met een kaartje met excuses van hun. Dat waardeer ik.

SmartInstall
    Heel vervelend dat u onze dienstverlening zo ervaren heeft. We hebben alles gecontroleerd.
    Wat wij zien is dat we 4 maal tevergeefs bij U zijn langs geweest. Wij maken een afspraak met U en komen dan bij U langs. Onze monteur is 4 maal bij U geweest en heeft 1 maal geen toegang gehad omdat het U niet uitkwam. De andere 3 keer was U helaas niet thuis. We hebben de opdracht afgesloten en teruggegeven aan Liander. Die zal U gaan benaderen.
    Hoi Jarigeherfst19,

Het betreurt ons dat u onze dienstverlening zo ervaren heeft! Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat het overkomt als een fout uwerzijds. Met u goedkeuren zouden we alsnog even contact met u willen opnemen.
    Dit om te kijken of we alsnog tot een oplossing kunnen komen voor u.
    Hierbij komt ons vorige bericht te vervallen.

Jarigeherfst19
    Ik zal het vorige keer negeren, aangezien het volgens mij niet klopt. Wanneer u contact met mij opneemt zou ik het op prijs stellen dat er dan wel iemand komt die de wel kan doen. En dat deze persoon op de dag komt wat we afgesproken hebben.
    Beste Jarigeherfst19,

Vanmorgen heb ik tevergeefs geprobeerd u telefonisch te benaderen. Helaas kan SmartInstall uw opdracht niet meer uitvoeren. Liander zal uiteindelijk contact met u opnemen over het plaatsen van de slimme meter.

SmartInstall

Ook een klacht indienen over SmartInstall?