Klacht Smartlifetime.com: misleiding een verkeerde foto van het product, geld niet retour.

Klachtnummer
# 181288
Gebruiker
K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de site laten ze een verkeerde foto zien van het product. Het gaat om een bodylotion en mijn huid is heel snel geirriteerd. De bodylotion op de foto is een van de weinige waar mijn huid wel tegen kan. Toen ik deze bestelde, kreeg ik echter een andere fles. Toen heb ik ze benaderd via de chat, een andere mogelijkheid is er niet, en daar kreeg ik te horen dat ik het maar moest terug sturen. De kosten voor het terug sturen waar ook voor mijn rekening. Dus, zij laten andere dingen zien, dan die je krijgt, en als je dat terug stuurt zijn de kosten voor jou. Nu wacht ik al drie weken op mijn geld, en zo juist contact met ze gehad, en zij zeggen dat ze nog niks terug hebben gekregen. Dus nu kan ik daar weer achteraan. Op de bevestiging en tracking van Postnl zie ik dat ze het al een week geleden hebben afgeleverd.....

De oplossing

Mijn geld z.s.m. retour incl de verzendkosten die ik onnodig gemaakt heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smartlifetime.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties