Klacht Smartlifetime.com: Misleiding van producten

Klachtnummer
# 181281
Gebruiker
K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de foto van het product, staat een type fles met bodylotion, waar mijn huid tegen kan. Toen ik het bestelde kreeg ik een andere fles, en daar kan mijn huid niet tegen. Ik heb ze via de chat benaderd hierover, en toen kreeg ik te horen dat dit een nieuwe type fles is. Maar dat wist ik al, want mijn huid kan hier niet tegen. Dit heb ik verteld, en toen mocht ik de fles terug sturen. De retourkosten zijn voor mijn rekening. Ik heb hierover een klacht ingediend, en daarop niks terug gehoord. Ze adverteren dat je binnen twee weken je geld terug krijgt, maar de twee weken zijn om, en ik heb mijn geld ook niet terug.

De oplossing

Met geld terug, en de kosten voor het terug sturen ook. Deze kosten waren niet gemaakt, als zij de juiste foto hadden laten zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smartlifetime.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties