Klacht Smartphone Tree: Mijn telefoon is stuk gemaakt en ik krijg geen vergoeding hiervoor.

Aisha

Mijn telefoon is stuk gemaakt na het vervangen van het beeldscherm. Nu wil smartphonetree geen vergoeding bieden voor de aangebrachte schade en ook krijg ik mijn geld niet terug van de reparatie. Tijdens de ingreep is de speaker een sensor en het schuifje van de simkaart kapot gemaakt. De telefoon is dus niet meer als telefoon te gebruiken.

Ik wil graag dat er een vergoeding geboden wordt voor de aangebrachte schade of dat ik mijn geld terug krijg van de reparatie, zonder dat ik mijn telefoon hiervoor moet inleveren.

Smartphone Tree
    Beste Aisha,

Bedankt voor jouw bericht. Graag willen wij hierop reageren.

U stelt dat wij u pas hielpen toen u (op onze aandringen?), uw klacht offline hebt gehaald. Echter staat deze gewoon nog online (zie klacht #321081 05-09-2018) en hebben wij inmiddels al voor een oplossing gezorgd.
    Alle verzekeringen werken met dagwaardes dit zijn geen bedragen die wij verzinnen. In het kader van transparantie hebben wij de mail van de verzekeraar naar u doorgestuurd.
    Uiteindelijk bent u akkoord gegaan met het gestelde bedrag, waarna u toch achteraf nog deze klacht vermeld. Ook vinden wij het jammer dat u, na uw akkoord te hebben gegeven en het indienen van deze klacht, niet ingaat op onze uitnodigen om met elkaar in gesprek te gaan. Wij staan nog steeds open voor een gesprek met u in onze winkel en betreuren het feit dat u er geen fijn gevoel aan heeft over gehouden.

Graag tot ziens,

Betun M.
    Smartphone Tree
    Beste Aisha,

Bedankt voor jouw bericht. Graag willen wij hierop reageren.

Graag tot ziens,

Betun. M

Aisha
Om te beginnen heb ik u al meerdere malen uitgelegd dat in gesprek gaan voor mij geen oplossing zal bieden gezien ik uw afspraken zwart op wit wil hebben. Verder wil ik u erop wijzen dat er de eerse keer een veel lagere dagwaarde werd geboden door de zogenaamde verzekering. De 2e keer zei de verzekering dat u mij helemaal niks hoefde te bieden, of mijn geld terug kon krijgen mits ik mijn hele telefoon bij u zou achter laten. Ik heb hier bewijs van in mijn 49 e-mails. En de 3 e keer is er een dagwaarde verzonnen van 149,- (toevallig precies het bedrag wat ik aan u betaald heb) dus ik heb geen cent van u ontvangen tot noch toe. Dit bewijst dus dat de prijs van de dagwaarde wel degelijk door u verzonnen is en ik dus wordt opgelicht door jullie. U kunt wel mooi stellen dat de verzekering dit en dat zegt maar ik heb geen enkel bewijs dat u contact hebt gehad met een verzekering. Ik ben niet blij met de oplossing.

Ook een klacht indienen over ?