Klacht Smartphone Tree: Scherm na vervanging, defect binnen garantie. Geen medewerking.

NotoriousP

Mijn zoon zijn Samsung Galaxy S3 is per ongeluk op school door een medeleerling stuk gegaan. De moeder van deze leerling heeft met volle vertrouwen de telefoon laten repareren bij Smartphone Tree te Bussum. Het vervangen van de scherm (geen originele Samsung) koste 112,-. Bij ontvangst van de telefoon leek alles in orde. In de 1e week vertoonde de Touch functie heel af en toe wat storingen. In de 2e week werd het scherm blauw en vervolgens paars. In de 3e week ging het scherm op zwart. Wij zijn naar de winkel gegaan(3 maanden Garantie) en al meteen zag een medewerker een barst in het inwendige lcd scherm. De reactie van de medewerker was “dit komt alleen door brute kracht”, Let op! er heeft zich niets voorgevallen en zowel het buitenste scherm en achterkant waren niet beschadigd. Smartphone Tree geeft aan dat er nieuwe schade is gemaakt en helpt ons niet verder. We worden verwezen naar het info mail om misschien elkaar tegemoet te komen.

De helft van de reparatie kosten contant terug te geven.