Klacht Smartphone Tree: werkende telefoon laten repareren voor heel veel geld, en tot tweemaal kapot terug gekregen

Rjeym

Telefoonscherm van mijn Huawei P smart was stuk, werkte wel nog prima maar had een grote barst in het scherm. Heb deze laten maken bij smartphone tree, Ik kreeg een werkende telefoon terug echter ging na een dag de ''backlight'' stuk. Nadat ik terug ben gegaan met de telefoon zeiden ze dat ze me niet wilden helpen omdat er een krasje op de screenprotector zat. hier was ik het niet mee eens want een screenprotector is gemaakt om het scherm te beschermen en de garantie van smartphone tree geldt mits het scherm niet stuk is. (en die was niet stuk)
Na wikken en wegen hebben ze aangeboden de telefoon open te schroeven om te kijken wat er aan de hand was. diezelfde dag werd ik nog gebeld om mede te delen dat ze het scherm wilden vervangen maar dat ze een nieuw scherm moeten bestellen met een levertijd van een week. na een week werd ik gebeld dat ze het toch niet gingen doen omdat er waterschade zou zijn. gek genoeg heb ik werkelijk waar geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren en hebben ze ook nog het ''werkende scherm'' zonder backlight. kapot gemaakt en dat moest ik maar voor lief nemen omdat dat het risico was. Sorry ik vind dit een hele slechte service. zeker voor een bedrag dat 3 kwart de waarde van de telefoon is. uit coulance (misschien moeten ze opzoeken wat dit woord betekend) wilden ze het scherm wel nog een keer vervangen met 10% korting, voor het geld dat ik dan kwijt ben had ik bijna 2 keer dezelfde telefoon nieuw kunnen kopen!! Ik ben erg teleurgesteld.

Ik wil mijn geld terug

Rjeym
Uiteindelijke oplossing Er is niet gereageerd.