Klacht Smartphone24uurshop.nl: ik probeer bijna 2 maandenlang geld terug te krjgen het pakketje komt zelfs terug

content Niet opgelost
March

ik heb op 25 september via markplaats een waterkoker Royalty Line gekocht. ik heb blauw besteld, maar ik kreeg rood. ik heb meerde keren geprobeerd contact te krijgen , ook via Marktplaats heb ik het gemeld. we zijn bijna 2 maanden verder en zoekt nog steeds ruzie om het pakketje dat hij niet wil vergoeden, hij vindt dat ik de vezendkosten moet betalen, terwijl hij iets stuurt wat ik niet besteld heb. hij heeft nog de moed om mij te vertellen: wat maakt de kleur nou uit? volgens mij heeft hij geen eens blauwe gehad, anders had hij het kunnen geven.
nu heb ik het pakket gestuurd en heeft hij het geweigerd, maar zegt tegen mij dat het er niet is. helaas voor hem er is Track & t

volledige bedrag graag terug incl. de verzendkosten
De werkgever hij niet gereageed

Wij vinden dat Smartphone24uurshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smartphone24uurshop.nl?