Klacht Smartphonehoesjes.nl: Gewoon elkaar respecteren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537017
Gebruiker
BovenTrommel#175
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gooien geld op mijn rekening met de code betaalautomaat. Denken die aso’s het een paar dagen het weer eraf te halen. Niks meer van gehoord. Hier NIKS bestellen mensen slechte rotzooi die ze verzenden dan dit asociaal klere bedrijf. Dat het maar van de markt word gehaald.

De oplossing

Ik vind dit diefstal eerste klas. Ik vind dat jullie normaal naar de klanten om moeten gaan. Ik voel mij niet gehoord en heb niks meer gehoord. Communicatie 0,00 Ik vind dat je niet zo met je(ex) klanten omgaat. Ieder de helft dan leren jullie accepteren dat jullie een grove fout maken. Het gaat mij om het gebaar niet om het geld. Uitzoeken is er niet gedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Smartphonehoesjes.nl
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je review. Naar aanleiding van je review heb ik je een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we het voor je uit kunnen zoeken en met je op kunnen lossen.

    Met vriendelijke groet,
    Smartphonehoesjes.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BovenTrommel#175
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen