Opgelost door Smartphonehoesjes.nl: Hoesje niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301174
Gebruiker
Tisha555
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op www.smartphonehoesjes.nl een hoesje besteld. Via post nl kreeg ik een tracking code. Het hoesje zou afgeleverd worden bij de COOP in Noorden. Dit is een zeer betrouwbare winkel, met zeer vriendelijk en dienstverlenend personeel.
Via post nl kreeg ik de status : afgeleverd te zien. Helaas is het pakje daar niet geleverd. Ik ga uiteraard via de leverancier een klacht indienen, maar toch ook naar post nl. Dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat. Ik wil nu graag een gratis hoesje alsnog geleverd zien, zonder extra kosten. Ik zal dus bij beide bedrijven mijn klacht moeten indienen. Vind dit een waardeloze service. Je moet wel vantevoren betalen , maar je ontvangt niets.
Post NL jullie komen mij niet betrouwbaar meer over ik stel ook jullie aansprakelijk voor het niet leveren van mijn pakje.

De oplossing

ik wil van Smartphonehoesjes icm met post nl mijn hoesje alsnog geleverd zien, of mijn aankoopbedrag retour . Dit is gewoon niet normaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Smartphonehoesjes.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Tisha555
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tisha555
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bleek dat het pakje wel was geleverd, echter... niet op de juiste locatie. Al met al is het vandaag op zondag toch nog gevonden, zodat ik fijn van mijn hoesje kan genieten in mijn nieuwe telefoon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen