Opgelost door Smartphonehoesjes.nl: Hoesje niet ontvangen

Tisha555

Op www.smartphonehoesjes.nl een hoesje besteld. Via post nl kreeg ik een tracking code. Het hoesje zou afgeleverd worden bij de COOP in Noorden. Dit is een zeer betrouwbare winkel, met zeer vriendelijk en dienstverlenend personeel.
Via post nl kreeg ik de status : afgeleverd te zien. Helaas is het pakje daar niet geleverd. Ik ga uiteraard via de leverancier een klacht indienen, maar toch ook naar post nl. Dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat. Ik wil nu graag een gratis hoesje alsnog geleverd zien, zonder extra kosten. Ik zal dus bij beide bedrijven mijn klacht moeten indienen. Vind dit een waardeloze service. Je moet wel vantevoren betalen , maar je ontvangt niets.
Post NL jullie komen mij niet betrouwbaar meer over ik stel ook jullie aansprakelijk voor het niet leveren van mijn pakje.

ik wil van Smartphonehoesjes icm met post nl mijn hoesje alsnog geleverd zien, of mijn aankoopbedrag retour . Dit is gewoon niet normaal

Smartphonehoesjes.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Tisha555
Bleek dat het pakje wel was geleverd, echter... niet op de juiste locatie. Al met al is het vandaag op zondag toch nog gevonden, zodat ik fijn van mijn hoesje kan genieten in mijn nieuwe telefoon.

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?