Opgelost door Smartphonehoesjes.nl: hoesje van 19.95 van spigen slechte kwaliteit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 414579
Gebruiker
D van kranen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Spigen hoesje i phone 11 na tien dagen inplaats van transparant helemaal bruin geworden soort rokers kleur en dat doet niemand bij ons thuis en kontakt gezocht via mail en telefoon maar geen terugkoppeling nog tot op heden

De oplossing

Compensatie voor een goed niet verkleurend hoesje

3 reacties

  1. Auteur
    Smartphonehoesjes.nl
    Datum
    Beste meneer van Kranen,

    Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het product zo snel verkleurd en wij willen dit dan ook graag met u oplossen. Om deze reden heb ik via de mail contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Smartphonehoesjes.nl
  2. Auteur
    Smartphonehoesjes.nl
    Datum
    Beste meneer van Kranen,

    Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het product zo snel verkleurd en wij willen dit dan ook graag met u oplossen. Om deze reden heb ik via de mail contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Smartphonehoesjes.nl
  3. Auteur
    D van kranen
    Datum
    Goede middag er is intussen met mij een oplossing gekomen nu ik weer gebeld heb en is uiteraard weer goed gekomen het is een goed bedrijf mijn complimenten Zeer tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D van kranen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ander merk hoesje wel een duurder hoesje en bij ontvangst de andere retour sturen en terugstorting van het bedrag van het oude hoesje
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen