Opgelost door Smartphonehoesjes.nl: hoesje van 19.95 van spigen slechte kwaliteit

D van kranen

Spigen hoesje i phone 11 na tien dagen inplaats van transparant helemaal bruin geworden soort rokers kleur en dat doet niemand bij ons thuis en kontakt gezocht via mail en telefoon maar geen terugkoppeling nog tot op heden

Compensatie voor een goed niet verkleurend hoesje

Beste meneer van Kranen,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het product zo snel verkleurd en wij willen dit dan ook graag met u oplossen. Om deze reden heb ik via de mail contact met u opgenomen.

Beste meneer van Kranen,

D van kranen
    Goede middag er is intussen met mij een oplossing gekomen nu ik weer gebeld heb en is uiteraard weer goed gekomen het is een goed bedrijf mijn complimenten Zeer tevreden

D van kranen
Ander merk hoesje wel een duurder hoesje en bij ontvangst de andere retour sturen en terugstorting van het bedrag van het oude hoesje

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?