Opgelost door Smartphonehoesjes.nl: Retour geweigerd, misleidende informatie op website

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 487104
Gebruiker
d.r.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 mondkapjes besteld, zijn alle 3 apart verpakt. 1 heb ik geopend en gepast, helaas zijn de oorlussen te groot en blijft het niet goed zitten. De andere 2 zijn ongeopend en wilde ik retourneren, maar dat is geweigerd. Ik krijg geen geld terug maar wordt afgescheept met een kortingscode voor een volgende aankoop. Op de website staat dat mondkapjes retour mogen mits ongeopend, heb ik bij bestelling gecheckt. Misleiding dus.

De oplossing

Geld retour voor de 2 ongeopende producten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
d.r.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het geld voor de 2 ongeopende pakketjes teruggekregen. Binnen een dag is er gereageerd. Goede klantenservice.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen