Klacht Smartphonehoesjes.nl: Verkeerd product door onjuiste informatie

content Niet opgelost
Minnaard2

Ik heb door onjuiste informatie op de website een verkeerde screenprotector gekregen. Er stond niet duidelijk aangegeven voor welk apparaat de screenprotector was. Hierdoor is de screenprotector te groot.

De verzendkosten voor het retourneren wil ik vergoed krijgen.

Beste meneer/mevrouw Minnaard,

Wat vervelend om te vernemen dat het op de website niet duidelijk is geweest voor welk toestel u het product heeft besteld, waardoor er een verkeerd product besteld is. Graag ontvangen wij van u een foto van het verzendbewijs met hierop de gemaakte kosten voor het retourneren. Na ontvangst hiervan, zullen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Beste meneer/mevrouw Minnaard,

Bedankt voor het toesturen van het verzendbewijs. Wij kunnen u tegemoetkomen met een tegoedbon t.w.v. de helft van de retourkosten. Graag vernemen wij van u of u hiermee akkoord gaat, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.

Minnaard2
De helft van de verzendkosten zou ik terugkrijgen in de vorm van een waardebon, maar ik heb nog niets ontvangen.

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?