Klacht Smartphonehoesjes.nl: Verkeerd product door onjuiste informatie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 315849
Gebruiker
Minnaard2
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb door onjuiste informatie op de website een verkeerde screenprotector gekregen. Er stond niet duidelijk aangegeven voor welk apparaat de screenprotector was. Hierdoor is de screenprotector te groot.

De oplossing

De verzendkosten voor het retourneren wil ik vergoed krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Smartphonehoesjes.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Minnaard,

    Wat vervelend om te vernemen dat het op de website niet duidelijk is geweest voor welk toestel u het product heeft besteld, waardoor er een verkeerd product besteld is. Graag ontvangen wij van u een foto van het verzendbewijs met hierop de gemaakte kosten voor het retourneren. Na ontvangst hiervan, zullen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Smartphonehoesjes.nl
  2. Auteur
    Smartphonehoesjes.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Minnaard,

    Bedankt voor het toesturen van het verzendbewijs. Wij kunnen u tegemoetkomen met een tegoedbon t.w.v. de helft van de retourkosten. Graag vernemen wij van u of u hiermee akkoord gaat, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.

    Met vriendelijke groet,
    Smartphonehoesjes.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Minnaard2
Datum
Uiteindelijke oplossing
De helft van de verzendkosten zou ik terugkrijgen in de vorm van een waardebon, maar ik heb nog niets ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Smartphonehoesjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen