Klacht Smartpoint Reparatie: betalen voor licentie apple voor iMac

elles1966@chello.nl

iMac startte niet meer op , na telefonisch contact gebracht naar smartpointreparatie.
Ter plekke hebben ze de computer niet gestart en ze vertelde als het aan de software ligt dan zijn de kosten 180 euro omdat we een licentie moeten kopen.
Na twee dagen zelf contact op genomen en ja het lag aan de software en die moest er opnieuw opgezet worden en de harde schijf leeg gemaakt. Geen back up gemaakt want die hadden we zelf. Prijs 195 euro , dat vond ik wat veel maar dit bedrag kwam omdat er licentie gekocht moest worden, prijs teruggebracht na 185 euro . na 4 dagen computer weer opgehaald. En ter plekke is ie opgestart en deed ie het weer. Na alles weer op de computer hebben gezet , vroeg de iMac om een update (el captain) na die gedaan te hebben startte de computer weer niet op . na niet reageren van startpoint computer en savemode zelf herstart wat blijkt el captain stond erop en kon ik dus zelf software doen.
Zeggen nu dat dit alles niet is afgesproken waarvoor dan 180euro ?

Redelijk bedrag betalen voor de gedane werkzaamheden en niet 180 euro voor 1 druk op de knop en achterover zitten, door in een mail te zeggen dat voor software betaald is en in een sms zeggen dat er van niets geweten wordt.

Wij vinden dat Smartpoint Reparatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smartpoint Reparatie?