Klacht Smartpoint Reparatie: Misleidende informatie

Klachtnummer
# 271749
Gebruiker
DM001
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn telefoon 3 weken terug laten maken bij dit bedrijf , omdat ze betrouwbaar leken en op de website staat dat ze alleen met origneele onderdelen werken. Na een val is mij volledige beeldscherm weer kapot gedaan , ook komen er van zelf stukjes uit het scherm los. Met dit ben ik maar de apple store geweest waar ze mij hebben laten zien dat het geen orgineel glas is .

Dit heb ik laten weten bij het bedrijf waarna ik volledige genegeert word.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen zodat ik mijn telefoon goed kan laten maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smartpoint Reparatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smartpoint Reparatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen