Klacht Smartrepair.nl: Beeldscherm kabel defect

Klachtnummer
# 194021
Gebruiker
kleppie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Laptop laten onderzoeken en tot de conclusie gekomen dat de beeldschermkabel defect was.
Na 8 weken wachten en veel telefonisch contact beweren ze ineens dat de videokaart defect is en ik mijn laptop af kan schrijven.

Laptop bij een ander bedrijf ter reparatie aangeboden en nu blijkt dat ze bij smart repair alleen maar meer schade hebben aangericht!
Nu ben ik dus met een kluitje het riet ingestuurd zonder een fatsoenlijke reparatie/compensatie


Mijn laptop

Gewenste oplossing

Reparatie of compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    kleppie
    Datum
    En het blijft tot op heden stil bij smartrepair #notsmart

Ook een klacht indienen over Smartrepair.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen