Klacht Smartrepair.nl: krijg een smart t.v retour die niet is gemaakt

hansje9

in maart 2020 kocht ik 2 tochiba smart t.v en de hadden beide software als hardware problemen.

Deze laten ophalen door cc repair monteurs en bij binnenkomst van de beide smart t.v kreeg ik een mailt.

mijn smart t.v ging in reparatie en de klacht omschrijving als volgt:

Stilstaand beeld
Wegvallend beeld
T.v valt spontaan uit
En zo nog meer van dit soort scenarios.

Kreeg de smart t.v 2 weken later terug,maar helaas met de zelfde klachten.
Weer terug gebeld met het verzoek de smart t.v te repareren zodat de daadwerkelijk klachten weg zou zijn,het bedrijf weigerd elke medewerking tot herstel van de smart t.v.

De problemen zijn niet weg,maar men geeft wel aan,veel harware te hebben vervangen en zou nu geen software of andere problemen ermee mogen ervanren.

Helaas zijn de problemen erger geworden,en kan ik hier niks mee.

Heb wel 2 jaar garantie op beide smart t.v en cc repair weigerd nu eilke medewerking.

En handels bekwaam over komen is er ook niet meer bij,men krijgt alleen onjuiste informatie door zoals: het hoort bij uw smart t.v dat zegt de repair afdeling.

hoe geestelijke onbekwaam kan men overkomen.

Laat men de t.v ophalen en repareren zoals het hoort en dat daarmee de klachten verholpen worden,das hun werk.

dat het bedrijf de klachtomschrijving wegneemt,met de juiste reparatie uitvoeren,wat niet is gebeurt.

Ook een klacht indienen over Smartrepair.nl?