Klacht Smartrepair.nl: Ondeugdelijke reparatie

S.H.J. Arts

IPad 2 aangeboden aan Smartrepair voor reparatie beeldscherm. Na retourontvangst bleek prestatie fors minder, slecht reactie beeldscherm en IPad was zeer, zeer snel leeg. Eerste indruk van ons was dat dit nu eenmaal hoort bij een niet meer origineel beeldscherm. Echter enkele maanden later bewust geworden van feit dat andere Ipads ook na reparatie gewoon weer als vanouds zouden moeten werken. Lokale winkel bood ons aan om functioneren 'repareerde Ipad' te bekijken en kwam tot ontdekking dat er oude glasresten in IPad zaten en veel ruimte tussen beeldscherm en achterkant. Hierdoor slechte prestaties. Om deze reden reparatie lokaal laten uitvoeren voor nogmaals EUR 125,-. Deze klacht gemeld bij Smartrepair, die geven aan niets te kunnen doen. Totaal reparatie van EUR 250,- voor vervangen glas IPad. Verzoek tot terugbetaling.

Graag zou ik u willen verzoeken om de tweede vergoeding – die wij genoodzaakt zijn te maken – van EUR 125,- - vanwege een ondeugdelijke reparatie aan ons te retourneren.
Hoop op een passende actie en reactie van uw zijde,

Ook een klacht indienen over Smartrepair.nl?