Klacht Smartrepair.nl: Ondeugelijke reparatie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 198042
Gebruiker
Pedroweber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Scherm laten vervangen van een Ifhone 5S. Enkele weken later ging het scherm los zitten. Terug gegaan en het scherm vast laten zetten. Wederom na een paar weken liet het scherm weer los. Weer terug gegaan en het scherm weer vast laten zetten. Het scherm zit nu nog steeds vast, maar kreeg het toestel terug met lijm vlekken (seconden lijm) en moet bij een gesprek voeren de handsfree functie inschakelen omdat ik anders door het toestel niets kan verstaan van de beller, het geluid vervormd ontzettend.

De oplossing

Ik wil geen oplossing, geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pedroweber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Smartrepair.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen