Klacht Smartrepair.nl: onvolledig geinformeerd...slechte after sales service

Klachtnummer
# 184943
Gebruiker
nicktk86
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Samsung s7 edge met kapot beeldscherm laten repareren. Ze hebben vooraf niet gemeld dat de waterdichtheid vervalt. Reparatie was verzekeringswerk dus had ook naar samsung gestuurd kunnen worden zodat reparatie wel goed zou zijn uutgevoerd met behoud van waterdichtheid. Na reparatie in het water gegaan met telefoon, telefoon nu kapot. Wacht al 5 weken op mijn toestel! Krijg moeilijk contact met ze en zeer slecht leentoestel via SWOOP!.nl dit bedrijf valt ook onder deze groep.

Gewenste oplossing

Volledig werkend toestel terug of..
Nieuw toestel of...
Teruggave reparatiekosten en terugplaatsing oude scherm zodat ermee naar samsung gegaan kan worden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smartrepair.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen