Klacht Smartshopdehollander.nl: bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 653255
Gebruiker
teleurgesteldpersoon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

bestelling van december in maart nog niet ontvangen. herhaaldelijk gevraagd om track and trace code maar geen reactie daarop. alleen dat hij het zou regelen. maar na 3 maanden nog steeds niks.

Gewenste oplossing

mijn bestelde producten of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smartshopdehollander.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smartshopdehollander.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen