Klacht Smartwares NL: Smartwares weigert binnen de garantie hun produkt voor reparatie aan te nemen.

A.J. Voorn

Bedrijf geeft 2 jaar garantie op hun product een IP-camera CIP 39901. Ze weigeren de camera voor reparatie in ontvangst te nemen. Verwijzen naar het aankooppunt.
Deze is via Ebay.es gekocht circa 12/6/19. In 2020 weigerde de reset knop van de camera. Contact opgenomen met Smartwares op 25/11/20. De camera hangt in een vakantiewoning in Spanje op een hoogte van 3,5. Omdat de lamp continue brandde, is de stroom los gekoppeld. Kon er pas juni 2021 bij o.a. wegens de corona. In september weer contact opgenomen met Smartwares omdat de reset niet werkt en ik via de app geen toegang heb. Na diverse email met Smartwares verwijzen ze me terug de verkoper. De verkoper, cs@breezyreturns.com, weigert het produkt retour te nemen omdat een returndeal is en ze 6 maanden garantie geven.

Het bedrijf de camera repareert of een vervangend produkt stuurt.

Wij vinden dat Smartwares NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Smartwares NL?