Klacht Smeg Nederland BV: Timer Smeg gasfornuis DEFECT na vijf jaar, reparatie 33% van de aanschafwaarde

Klachtnummer
# 175841
Gebruiker
Warda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vijf/zes jaar geleden een smeg fornuis gekocht bij Scheer en foppen, inmiddels failliet. Bij navraag gedaan voor een nieuwe timer, kosten 33% van de aanschafwaarde inclusief reparatie door een externe monteur.

Gemiddeld levensduur van een fornuis is 10/15 jaar.

De oplossing

Kosteloos een nieuwe digitale timer, inbouwkosten voor eigen rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smeg Nederland BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smeg Nederland BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen