Klacht Smellink: Niet te verwijderen vegen/vlekken op/in de glasplaat van salontafel Metaform S16 + kleine beschadiging metalen onderstel

H. Meijer

Salontafel gekocht in maart 2014. Metalen frame bevatte plekjes waar de coating/finishing onvoldoende (dekkend) was. Smellink heeft met grote tegenzin frame opnieuw laten coaten. Bij het uitpakken (door medewerkers van Smellink) bleek er een kleine beschadiging op een van de poten te zitten. Dat heb ik op de afleverbon vermeld.
Toen er geen reactie van Smellink kwam heb ik een herinneringsmail gestuurd.
Volgens Smellink zijn 'Dergelijke kleine onvolmaaktheden (..). niet te voorkomen en (..) inherent aan de producteigenschappen.'
Bovendien is de glasplaat niet geheel schoon te krijgen (valt vooral op bij invallend licht): er blijven merkwaardige 'tekeningen' en een grote 'veeg' midden op het blad aanwezig, ondanks herhaaldelijk en zorgvuldig schoonmaken met gebruikmaking van het door Smellink aanbevolen middel (Glassex of vergelijkbaar).
De wijze van behandeling van de klacht door Smellink vind ik volstrekt onvoldoende voor een kwaliteitszaak die Smellink voorstaat te zijn.

1. Erkenning van de onprofessionele behandeling van de klachten.
2. Glasplaat dient vlekvrij te worden gemaakt, dan wel te worden vervangen.
3. Financiële tegemoetkoming in de af-fabriek-beschadiging in het frame en in het ongemak ivm verhelpen klachten.

Wij vinden dat Smellink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H. Meijer
    Het totaal negeren van de klacht door Smellink geeft aan dat het met de klantvriendelijkheid en service triest gesteld is. Dit was (niet de eerste maar wel) de laatste aankoop.
    Niet verwacht van een dergelijke dure merkenzaak.

H. Meijer

Ook een klacht indienen over Smellink?