Klacht Smile Clinic: hoektand en frameprothese afgebroken

Martin2012

mijn klacht wordt niet behandeld hoektand en frameprothese afgebroken emails gestuurd krijg geen antwoord ook 5 kwartier in de wacht gestaan tot 15 min over 5 praktijk al gesloten zijn niet aangesloten bij ont wat wel op de website staat

frame en hoektand in een dag maken wat de behandelaar heeft afgebroken

Martin2012
    krijg geen klachten functionaris te spreken is B de Jong graag een email adres of een telefoon no van de functionaris om de klachten op te lossen
    Martin2012
    Graag een reactie op mijn klacht ook over mijn hoektanden om dat jullie zeggen dat ze in slechte staat zijn van de tandarts hoor ik wat anders
    Martin2012
    graag een reactie waarom ik 3 weken moet wachten voor een 1 kopie van mijn dossier ook mijn medicatie lijst graag een kopie van 23 juni 2017 ik wacht al 2 jaar
    frameprothese kan in 2 dagen gerepareerd worden dus geen 4 wat smile clinic beweerd
    Martin2012
    Dossier niet kompleet 23 juni 2017 staat er niet op toen alles afgebroken geen medicatie lijst graag een oplossing
    Smile Clinic
    Beste mevrouw,
    op 18 juli j.l. heeft onze klachtenfunctionaris u een brief gestuurd met een voorstel voor de klachtafwikkeling.

Mvg, Team SmileClinic

Martin2012
voor 150 euro kan ik geen frame en hoektand laten maken wat er op18 juli is gestuurd ook wat er in die brief staat klop niet ik heb recht om een klachtenfunctionaris te spreken volgens de wet voor een betere oplossing Mvg J d G

Ook een klacht indienen over Smile Clinic?