Klacht Smile Clinic: Onterecht bejegend. Mevr. met kiespijn mocht niet komen en werd telefonisch keihard afgewezen.

Jochems

Op donderdag 7 mei heeft een mevr. gebeld met pijnklachten (re-kant van mond) en wilde graag een afspraak maken. Mevr. werd afgewezen omdat zij nog geen koorts zou hebben en dat haar hals waarschijnlijk ook nog niet voldoende opgezwollen zou zijn, knap dit allemaal door de telefoon? Mevr. zou mogen komen, als zij koorts zou krijgen.....heel apart in de Corona tijd, dan moet je toch juist thuis blijven?
Ook wimpelde zij mevr. af omdat volgens hun protocol...iedereen die in wat voor soort woonvorm mevr. zou wonen sowieso niet welkom was in deze Corona periode? De dame aan de telefoon meerdere keren uitgelegd dat mevr. in kwestie zelfstandig woont..maar daar werd overheen gesproken. Omdat dit nauwelijks te bevatten was, de volgende dag opnieuw gebeld (vrijdag 8 mei) en het weer getracht te proberen. Hopen niet dezelfde dame aan de telefoon te krijgen. Opnieuw zou zij het net als de dag ervoor het checken bij haar leidinggevende collega? Maar weer opnieuw een keiharde afwijzing, zij was zelf enigszins geïrriteerd en zei; "Ik had u gisteren toch ook al aan de telefoon"?
Vervolgens ging deze dame over tot doorverwijzing naar Dental 365, mevr. begreep er niets van hoe en wat. De uitleg was, dat mevr. daar wel direct geholpen zou kunnen worden maar dan wel gelijk geld op tafel zou moeten leggen. Maar mevr. werd gerustgesteld met de mededeling dat zij dit geld dan wel weer via haar ziektekosten verzekering terug zou krijgen.

Uiteindelijk is mevr. bij een andere tandarts terecht gekomen en die vond dit alles zeer onacceptabel en heeft ook nogmaals naar Smile Clinic gebeld en de onterechte afwijzing verwoord. Tevens dat dit onacceptabel is.

Graag reactie op de volgende vragen en tevens een excuus.

- Serieus genomen worden
- Dat er echt naar je geluisterd wordt
- Volgen zij daadwerkelijk de protocol wel op en interpreteren zij deze
zelf wel goed?
- Client pas met koorts laten komen? Is dit dan wel verantwoord in
Corona tijd.

Ook een klacht indienen over Smile Clinic?