Klacht Smilebright: Wel betaald, niet gekregen.

Klachtnummer
# 367185
Gebruiker
Workmate
Datum
0 reacties

Details

De klacht

08 April jongsleden een product besteld, en tot dusver nog niks gekregen. Meerdere malen mailcontact gehad met het bedrijf maar dat leidde tot geen concrete info.

( zie bijlage voor betalingsbewijs)

De oplossing

Of product binnen een week verzenden of geld terug storten. Bestel het dan wel bij een bedrijf die wel wil leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smilebright hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smilebright?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen