Opgelost door Smiljurken.nl: Levering jurk voor 24 april

Kloes

Het leveren van de jurk voor 24 april zou geen probleem zijn (heb deze 3 weken geleden besteld) ik heb woensdag 20 april een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de jurk kan verwachten. Maar geen antwoord!!! donderdag weer een paar mails gestuurd en nog steeds niets, geen reactie. Omdat de tijd nu gaat dringen vraag ik mij af of deze nog wel geleverd gaat worden???? Ik neem aan dat zondag niet geleverd gaat worden

Wil weten wanneer deze jurk komt en of ik deze nog in mijn bezit krijg.

Wij vinden dat Smiljurken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Kloes
    Na het versturen van meerdere mails uiteindelijk toch een reactie! Ik moest ze nog 12 uur de tijd geven. Heb ik gedaan maar weer niets gehoord. Na herhaaldelijk mails gestuurd te hebben kreeg ik eindelijk weer een reactie na 4 dagen (ipv 12 uur) Kreeg een track en trace code en heb jk het pakket ontvangen maandag 2 mei ( dus niet voor 24 april wat was toegezegd) gelukkig had ik ruim de tijd genomen zodat ik nu toch de jurk kan dragen. Moet zeggen de jurk is echt heel mooi zeker voor dat geld.

Kloes

Ook een klacht indienen over Smiljurken.nl?