Klacht Smiljurken.nl: Nog steeds geen jurk ontvangen of een melding

Klachtnummer
# 183389
Gebruiker
Anuska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen donderdag, 25 augustus 2016, zou ik mijn jurk ontvangen volgens de email die ik 11 augustus 2016 had ontvangen. Helaas is er niks geleverd en heb ik al meer dan 5x een mail gestuurd via de website contacten formulier en via de emailadres die mij een bevestiging had gestuurd.

Ik heb het bedrijf een week uitstel gegeven voor de verzending en wil graag een track and trace nummer krijgen want ik heb betaald voor express verzending!

De oplossing

Mijn jurk zo snel mogelijk met express verzending en een track and trace code anders mijn volledig betaalde bedrag terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smiljurken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smiljurken.nl?