Klacht Smint: Gratis doosje Smint niet ontvangen

Klachtnummer
# 40759
Gebruiker
Melanievan hoeven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu 2 maal een doosje smint verstuurd en hij is 2 maal niet aangekomen.
Dit heb ik 3 weken geleden al gedaan.
En 1 doosje smint heb ik ontvangen maar staat de tekst niet zoals ik het ingevuld heb en een hele andere naam onder dan die van mezelf.
En dat doosje was voor me vriend dus is beetje vervelend dat er een andere naam onder staat en een andere tekst zoals ik had ingevuld.
Graag hoor ik meer van jullie.

De oplossing

Graag zou ik die doosjes Smint alsnog ontvangen.
En degene met de verkeerde tekst + verkeerde naam eronder zou ik ook een andere voor willen maar dan met de goede tekst.
De tekst was als volgt zoals ik het ingevuld had :
Hey Raphael,

ik geef je deze smint omdat je de liefste jongen bent die ik kent.. Ik hou van je liefs -xxx- Melanie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smint hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smint?