Klacht Smint: Mijn moeder en mijn broertje kregen hun doosje smint niet

Klachtnummer
# 41580
Gebruiker
Katje009
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee doosjes smints verstuurt en ze zijn nog niet binnen dus ik vraag wanneer krijgen ze hun doosje krijgen

De oplossing

Dat mijn moeder en mijn broertje hun doosje Smits krijgt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smint hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen